USLOVI KORIŠČENJA I KUPOVINA

Opšti uslovi poslovanja 3NET DOO – Opšti uslovi poslovanja predstavljaju okvir za međusobnu saradnju sa kupcima i poslovnim partnerima  i zasnovani su na srpskom zakonodavstvu i
poslovnoj politici 3NET DOO. Kompanija 3NET DOO (u daljem tekstu prodavac) se bavi zastupništvom i distribucijom mrežne i računarske opreme priznatih
brendova.

Registracijom na sajtu 3net.rs, svaki kupac dobija svoje korisničko ime i lozinku koje koristi za prijavu i predstavljanje. Odabrana lozinka je tajna i poznata samo kupcu. Kupac može biti registrovan kao fizičko ili pravno lice. Kupac je dužan da obezbedi da samo on lično, ili lice ovlašćeno da nastupa u njegovo ime, postupa u njegovo ime.

Važenje ponuda i cena – Cene su navedene na sajtu i važe za sve kupce na dan kupovine, odnosno na dan kupovine u internet prodavnicama 3net.rs. Na web stranici prodavac svojim kupcima nudi količinski popust na pojedinačne artikle, koji se odnosi samo na onlajn poručene proizvode. Prodavac zadržava pravo promene cene bez prethodne najave.

Porudžbine – Sve porudžbine u 3net.rs onlajn tretiraće se kao obavezujuće i neopozive. Ukoliko kupac otkrije da je došlo do greške, može otkazati porudžbinu bez dodatnih troškova od trenutka slanja porudžbine do dobijanja elektronskog obaveštenja da je naručena roba otpremljena. Po prijemu obaveštenja da je naručena roba poslata, ne možemo otkazati porudžbinu. Prodavac zadržava pravo da odbije kupovinu kupca ako utvrdi da se ista ne može pravilno odraditi pod navedenim uslovima. Prodavac se obavezuje da odmah otpočne sa aktivnostima kako
bi obezbedio što bržu isporuku naručene robe.

U koraku „Potvrdi“, prilikom slanja porudžbine, kupac ima pregled celokupnog sadržaja proizvoda pre nego što potvrdi porudžbinu.

Poslovni partneri za preprodaju – Prodavac obezbeđuje dodatne popuste i pogodnosti kupcima koji se bave preprodajom proizvoda. Na sajtu 3net.rs preprodajnom kupcu su dostupne
akcijske cene, posebne ponude i promocije.

Plaćanje unapred se vrši na osnovu avansa. Prilikom avansne uplate unesite poziv na broj. Poziv na broj  je broj porudžbine  i  kreira se na sajtu nakon kreiranja porudžbine. Plaćanje unapred je izvršeno  kada je preneseni iznos vidljiv na jednom od transakcijskih računa prodavca.

Odlaganje plaćanja je moguće u zemlji prodavca pod određenim uslovima. Uslovi kupovine su odloženo plaćanje i podležu formalnom dogovoru između kupca i prodavca. Kupljena stvar je
vlasništvo prodavca, sve dok nije u potpunosti plaćena. Za kupce koji kasne sa plaćanjem, prodavac zaračunava zakonsku kamatu, koju je kupac dužan da plati u roku od 8 dana od dana
izdavanja obaveštenja. U slučaju ponovnog kašnjenja u plaćanju, prodavac zadržava pravo da obustavi isporuku robe kupcu i naplati neizmirenu obavezu. Roba se izdaje kupcu odmah po uplati. U slučaju kašnjenja plaćanja, roba se izdaje kupcu samo pod uslovom da kupac nema dospelu obavezu ili blokiran tekući račun.

Kupcu se ispostavljaju računi za primljenu robu, ili se računi prilažu uz robu koju dostavlja služba dostave.

Garancija kvaliteta – Svi proizvodi u internet prodavnici 3net.rs imaju garanciju uvoznika ili proizvođača, garantovani servis i rezervne delove u Srbiji. Za preuzimanje garancije i servisnog održavanja možete se obratiti na: contact@3net.rs ili pozvati +381 65 6782201. Prilikom preuzimanja garancije važe uslovi garancije navedeni na garantnom listu koji je priložen uz proizvod.
Kupac je dužan da o skrivenim nedostacima kvaliteta pismeno obavesti prodavca čim se otkriju, odnosno u garantnom roku koji važi za pojedinačnu robu prema utvrđenim običajima u svetu. Prodavac će sve reklamacije rešavati u skladu sa običajima dobre poslovne prakse.

Za reklamaciju proizvoda u garantnom roku kupac mora uz artikal dostaviti 3NET DOO otpremnicu/fakturu u kojoj se navodi predmetni artikal, datum isporuke i serijski broj, ako je samo ovo upisano. Bez računa/fakture ili kopije priznanice/fakture, artikal se ne može priložiti servisu!

Garantni rokovi su navedeni na garantnom listu ili na računu. 

Dostava i preuzimanja – Cene navedene na sajtu ne uključuju troškove slanja. Naknada za dostavu se ne naplaćuje prilikom naručivanja, već se plaća kurirskoj službi koja vrši dostavu.

U slučaju kupovine robe kada je kupac iz druge zemlje, kupac sam organizuje prevoz naručene robe ili je preuzima lično u sedištu kompanije.

Distribucija paketa – Prodavac zadržava pravo da produži rok isporuke i obavezuje se da o tome blagovremeno obavesti kupca. U slučaju besplatne dostave distributera paketa bira prodavac. Roba će biti isporučena kupcu sa distributerom paketa sa kojim prodavac ima ugovor. Svaki otpremljeni artikl je uredno osiguran i opremljen brojem za praćenje pošiljke, koji prodavac dostavlja kupcu. Ako kupac plaća isporuku, prodavac, kao i ponuđač paketne distribucije, mora da mu isporuči distribuciju paketa sa kojom isti ima ugovor. Sve troškove nastale transportom robe snosi kupac. Ukoliko količina primljene robe ne odgovara podacima  na računu – otpremnici, kupac je dužan da odmah po prijemu robe, a najkasnije narednog radnog dana, pismeno obavesti prodavca. Preporučujemo da primljenu pošiljku pregledate odmah u prisustvu dostavljača. U slučaju vidljivih oštećenja prouzrokovanih transportom, kupac je dužan da obavesti prodavca o eventualnoj uočenoj šteti. Prilikom prijave štete biće nam potrebne i fotografije paketa, (unutrašnje) pakovanje, oštećeni predmet, etiketa za otpremu i opis oštećenja. U slučaju zahteva za odštetu, kupac mora da dostavi svu potrebnu dokumentaciju i dokaze koji to potvrđuju. Prodavac ne snosi odgovornost za kašnjenje u isporuci robe ako je do toga došlo zbog neispunjenja finansijskih ili drugih obaveza ili zbog netačnih ili nepotpunih informacija dobijenih od strane kupca.

Lično preuzimanje – Naručeni artikl kupac može preuzeti i u sedištu 3NET DOO Vranje, ul. Vrtlarska 21, Vranje, svakog radnog dana (od ponedeljka do petka) od 8 do 16 časova. U slučaju ličnog preuzimanja, možemo zatražiti identifikaciju. Naručena i plaćena roba se izdaje samo stvarnim kupcima ili licima ovlašćenim za prijem robe.

Potrošač (navedeno se odnosi isključivo na fizička lica koja artikl nabavljaju u svrhe van svoje komercijalne delatnosti) ima pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavesti prodavca da odustaje od ugovora bez navođenja razloga za njegovu odluku. Rok počinje da se računa jedan dan od dana preuzimanja predmeta. Za odustajanje od ugovora, potrošač možeposlati mejl prodavcu na: contact@3net.rs. Obrazac za odustajanje od ugovora dostupan je korisnicima ovde

U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač vraća primljeni artikal ili poštom na adresu sedišta preduzeća: 3NET DOO Vranje, ul. Vrtlarska 21, Vranje ili može doneti artikl lično. Povrat primljenih stvari preduzeću u roku za odustajanje smatra se obaveštenjem o odustajanju od ugovora.

Potrošač je dužan da stvar vrati prodavcu neoštećenu i u istoj količini, osim ako je stvar uništena, oštećena, izgubljena ili je količina izgubljena bez krivice potrošača. Potrošač ne može nesmetano koristiti artikle do odustajanja od ugovora. Potrošač može pregledati i testirati artikal u meri u kojoj je to potrebno da potvrdi stvarno stanje.
Potrošač je odgovoran za smanjenje vrednosti robe, ako je smanjenje rezultat ponašanja koje nije apsolutno neophodno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionisanja robe.

Jedini trošak koji se naplaćuje potrošaču u vezi sa otkazom ugovora je trošak vraćanja artikla (koji se u slučaju slanja naplaćuje po cenovniku dostavne službe i zavisi od toga da li je
pošiljka/paket/tovar). Artikal mora biti vraćen prodavcu najkasnije u roku od 14 dana od obaveštenja o odustajanju od ugovora (kupovine).

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora čiji je predmet artikal koji je proizveden po preciznim uputstvima potrošača, prilagođen njegovim ličnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije podoban za vraćanje , koji je pokvaren ili kome je već istekao rok trajanja. Ne postoji mogućnost odustajanja od ugovora u vezi sa kupovinom softvera ili mrežne opreme ukoliko je potrošač otvorio zaštitni pečat.

Nije moguće odustati od ugovora:

– za dobra ili usluge čija cena zavisi od fluktuacija na tržištu, na koje preduzeće nema uticaj i za koje se može prijaviti u roku za povlačenje ugovora;

– za proizvod koji je proizveden po tačnim uputstvima potrošača i prilagođen njegovim ličnim potrebama;

– za robu koja zbog svoje prirode nije pogodna za vraćanje, kvarljiva je ili brzo ističe rok trajanja;

– za pruženu uslugu, ako preduzeće u potpunosti ispuni ugovor i započne pružanje usluge na osnovu izričitog pristanka potrošača i saglasnosti da gubi pravo na odustanak od ugovora kada
preduzeće ispuni ugovor u potpunosti;

– zapečaćenu mrežnu opremu i računarske programe, ako je potrošač nakon isporuke otvorio zaštitni pečat;

– zapečaćenu stvar koja nije podesna za vraćanje iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je potrošač otvorio pečat nakon isporuke;

– dobra koja su zbog svoje prirode neodvojivo pomešana sa drugim predmetima;

– digitalni sadržaj koji se ne isporučuje na materijalnom nosaču podataka, ako je pružanje usluge započeto na osnovu izričitog prethodnog pristanka i saglasnosti potrošača.

Povraćaj izvršene uplate, uključujući i troškove isporuke (osim dodatnih troškova zbog izbora načina isporuke, koji nije najpristupačniji standardni oblik isporuke koji nudi kompanija) biće
izvršen u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od prispeća robe. Kompanija vraća primljene uplate potrošaču koristeći isto sredstvo plaćanja koje je potrošač koristio (što je najčešće uplatom na transakcioni račun), osim ako potrošač nije izričito zahtevao korišćenje drugog sredstva plaćanja, a ako potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove.

U slučaju da se koristi bonus, kod za popust ili promotivni kod, ova sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Korisniku će biti vraćen samo uplaćeni iznos. U slučaju odustajanja od ugovora, poklon vaučer se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon vaučer, a uplaćeni iznos se vraća korisniku.

Tužbe i sporovi – 3NET DOO se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Kompanija ulaže sve napore da ispuni svoju dužnost da obezbedi efikasan sistem rešavanja žalbi.

U slučaju problema, kupac može kontaktirati prodavca na broj telefona  +381 65 6782201, kao i na broj  +381 17 400234 ili e-mailom na contact@3net.rs. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese contact@3net.rs. Žalbeni proces je poverljiv.

3NET DOO je svestan da je suštinska karakteristika potrošačkih sporova nesrazmera između ekonomske opravdanosti tužbe i vremena i troškova potrebnih za rešavanje spora, što je glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Zato se 3NET DOO trudi da eventualne sporove reši mirnim putem.